marți, 20 mai 2008

oameni pe care i-am stiut.

nu am neaparat ceva impotriva motoarelor. daca as avea ceva impotriva motoarelor, ar trebui sa am si ceva impotriva bordurilor, pentru ca un coleg de-al meu de generala a cazut pe o bordura, ceva impotriva masinilor, pentru ca un coleg de-al meu de liceu a cazut dintr-o masina, ceva impotriva elicopterelor, pentru ca alt coleg de liceu a cazut cu elicopterul; iar acum sunt in drum spre inmormantarea unui coleg de facultate care a facut accident cu un motor.

mi-i amintesc pe toti zambind. :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

RIP
am ramas si eu la fel de surprins sa aude de Ionel Craiu

georgya spunea...

e trist,dureros,....acum trei luni mi-a murit un coleg de servici si prieten de 28 ani,motociclist...am momente cand am impresia ca o sa mai intre in birou...nu vreau sa inteleg cand e vorba de persoane dragi ce se duc din vina altora....intodeauna ne vom aduce aminte cu drag de ei...nu conteaza ca esti cu masina,cu motorul,cu undita in mana sau lenevind daca ne vine rand,mai rau e pt cei ce raman ca nu intelg pierederea ......asfalt uscat acolo sus!